Vilsamma färger, blommor på väggarna, fiskben och ljusstakar

Skärmavbild 2016-02-25 kl. 18.05.42

// Bild 1 // Bild 2 // Bild 3 // Bild 4 //

Hejsan-hoppsan, hoppas ni har en trevlig torsdagskväll! Själv sitter jag och letar inspiration och fina bilder till ett lite längre inlägg som kommer framöver. Men tills vidare så kommer här ett lite mindre inlägg om vad jag gillar lite extra just nu.

1. Fiskbenskakel på väggarna

Fiskbensparkett är ju för snyggt men tanken att låta det fina mönstret vandra upp på väggarna har aldrig slagit mig tidigare. Nu när jag ser det så känns det dock helt självklart!

2. Kristalljusstakar

Jag ha gått och förälskat mig i dessa otroligt vackra ljusstakar från Carat. Kristall blandat med mässing, vad mer kan man begära?!

3. Vilsamma toner och väggpaneler

Väggpaneler är en oslagbar favorit och ännu finare blir det om du målar väggarna i vilsamma färger som är sköna för ögonen att beskåda. Vitt är självklart fint men grått är minst lika snyggt, enligt mig.

4. Blomstertapeter

Det blir allt mer vanligt att ha maffiga blomstertapeter inomhus. Det suddar ut gränsen mellan ute och inne samt gör ditt hem personligt. Jag fullkomligt älskar denna trend!

Ha en fortsatt mysig kväll, så hörs vi!

/A

 

Leave a Reply

