En rosa dukning under 2000 kr

Skärmavbild 2015-11-19 kl. 20.32.38

Hej,

Ledsen att det tog sin lilla tid men här kommer i alla fall den sista dukningen och denna gång lyckades jag undvika mässingen, det blev en lite brun/roséfärgad metall på besticken istället. Notera att jag även denna gång bara räknad in fyra gafflar och fyra kvivar i budgeten alltså har jag inte inkluderat skedarna. Jag älskar underläggen från Svenskt Tenn som visar Stockholm och tillsammans med besticken och de små skålarna i rosa som bryter av så tycker jag det blir extra tjusigt. Vinglasen från iitala är tidslösa klassiker och väl värda pengarna. OBS! Idag översteg jag budgeten med 151 kr, hoppas det inte gör något.

Vinglas- iitala (487 kr/4-pack)

Bestick- ZARA Home (69 kr/st)

Underlägg- Svenskt Tenn (240 kr/2-pack)

Tallrikar- ZARA Home (59 kr/st)

Skålar- Rum 21 (99 kr/st)

Total kostnad: 2 151 kr

Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll!

 

Leave a Reply

