Lyxig dukning under 2000 kr

Skärmavbild 2015-11-12 kl. 20.42.51

Projektet fortsätter och nu med en lite blue italian-inspirerad dukning. Självklart släpper jag inte taget om mässingsdetaljerna dock, jag tycker de får hela dukningen att framstå mer exklusiv, men jag lovar att jag ska försöka hålla mig ifrån det till nästa dukning under 2000 kr. Jag tror dock vi alla kan hålla med om att mässing/guld passar otroligt bra med vitt och blått, klassiskt och snyggt! I denna dukning har jag även inkluderat mina absoluta favoritdricksglas. De kommer från Svenskt Tenn och kostar bara 65 kr styck! Jättefina att ha som dricksglas eller för att servera desserten i. Tycker även underläggen från Newport Home är väldigt tjusiga, de har även en massa annat fint, bl.a den väldigt populära karaffen som man ser överallt på sociala medier just nu. Observera att jag endast har räknat in 4 knivar och 4 gafflar i budgeten, skedarna är alltså inte inräknade. Hoppas ni gillar dukningen så kommer snart en till! Ha en härlig torsdagskväll nu kära ni!

Tallrikar- Rum 21 (164 kr/st)

Underlägg- Newport Home (399 kr/ 4 pack)

Bestick- House Doctor (70-90 kr/st)

Dricksglas- Svenskt Tenn (65 kr/st)

Total kostnad: 1 955 kr

Leave a Reply

