Genomskinliga stolar, udda väggdekorationer och runda speglar

Skärmavbild 2015-10-11 kl. 19.56.46

// Bild 1 // Bild 2 // Bild 3 // Bild 4

Det blev inget inlägg om Compact Living idag vilket jag är otroligt ledsen för, men jag lovar att det kommer snart! Det blir istället ett Gillar Just Nu-inlägg då jag delar med mig av mina trenddrömmar just nu, i både bild och text.

1. Inovativa garderobslösningar

Min pinterest fylls just nu med bilder på olika garderobslösningar och jag kommit fram till att det är snyggast när kläderna får synas, det enda negativa med det är att du ständigt måste hålla snyggt bland kläderna. Tycker denna garderob äe otoligt nytänkade, unik och tjusig. Vet inte om denne skulle passa hemma hos mig men i ett mer modernt/industriellt hem så skulle den absolut vara pricken över i:et!

2. Väskor på väggen

Låt dina väskor precis som dina kläder få synas och vara en del av inredningen, Lika piffigt som en tavelvägg. Fann denna bild väldigt inspirerande.

3. Louis Ghost Chair Transparent

Det är nog inte bara jag som har blivit helt förälskad i dessa stolar, man ser ju dem överallt på Instagram just nu och allt fler inredningsintresserade lättar på plånboken och placera dem kring köksbordet. Ränk att plaststolar skulle komma att bli populärt och trendigt.

4. Runda speglar

Runda speglar lyfter rummet och skänker attityd ill det på ett sätt som jag gillar. Tycker denna runda mässinsspegel är för underbar!

Leave a Reply

