Lara Bohinc Skultuna London Collection

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Idag välkomnade jag denna skönhet hem till mig. Har gått och suktat efter den så länge och nu är den äntligen min. Nu till hösten så måste man ju lysa upp hemmet och vad är mysigare än ljus i fina ljuslyktor? Detta lilla konstverk kommer, som ni troligtvis vet, från Skultuna och detta är i storlek small. Min inhandlades på Royal Design för 598 kr men de går att finna på många ställen, länkar några här nedan. Nu ska jag kika klart på Morden i Midsummer, sen blir det nog sängen för min del. Imorgon funderar jag på att göra ett inlägg fullproppat med compact living-knep, vad tror ni? Godnatt underbara!

Royal Design

Skultuna

Länna Möbler

Confident Living

Leave a Reply

